Сервіс та ремонт
Монтаж, обслуговування та ремонт обладнання для пральні
Наше головне завдання – забезпечити безперебійну роботу техніки у пральні чи хімчистці клієнта. Ми забезпечуємо якісний ремонт промислових пральних та сушильних машин, прасувального та фінішного обладнання.
Всі фахівці сервісної служби мають вищу інженерну освіту, досвід роботи зі складним обладнанням для пральні та хімчистки, уважні та запобіжні щодо замовника.
Інженери ЛОНДРІ ТРЕЙД пройшли навчання на заводах відомих виробників – Alliance Laundry Systems, IPSO, Danube, GMP, BATTISTELLA, FIRBIMATIC. Знання та практичні навички дозволяють нам проводити сервісне обслуговування та ремонтні роботи будь-якого ступеня складності.

Основні функції сервісної служби:
- Гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання;
- Сервісне обслуговування будь-якого обладнання для пральні;
- Ремонт будь-якого обладнання для пральні, виробленого в США та Європі;
- Наявність широкого асортименту запасних частин складі;
- Технічні консультації при підборі обладнання для пральні та хімчистки;
- Передпроектна підготовка (план розміщення обладнання у приміщенні у форматі AutoCAD, підготовка пакету технічних умов для встановлення);
- Рекомендації щодо підготовки необхідних технічних комунікацій (вода, електроживлення, вентиляція);
- Шефмонтаж та пусконалагоджувальні роботи;
- Навчання персоналу роботі з обладнанням пральні, хімчистки та аквачистки;
- Інформаційна та технічна підтримка клієнтів на всіх етапах співробітництва.
У розпорядженні сервісної служби завжди є широкий асортимент запасних частин та витратних матеріалів, необхідний як для поточного сервісного обслуговування, так і для можливого ремонту.
Розміщення обладнання на плані приміщення дозволяє правильно підготувати необхідні технічні комунікації, а також оптимально організувати технологічний процес у пральні.
Шеф-монтажні роботи проводять після того, як підготовлені всі необхідні технічні комунікації на місці установки. У шефмонтаж входить підключення обладнання до готових комунікацій, тестовий цикл, навчання обслуговуючого персоналу роботи з обладнанням.
Правильний монтаж забезпечить тривалу та безперебійну роботу обладнання!
Гарантійні зобов’язання
Згідно з двосторонніми договорами, гарантійні зобов’язання виробників на території України підтримує сервісна служба ЛОНДРІ ТРЕЙД.
- Гарантійні зобов’язання поширюються як на дефекти основного виробу, так і на дефекти комплектуючих
- Гарантійні зобов’язання є повними та становлять 12-36 місяців з моменту підключення обладнання.
- Гарантійні зобов’язання можуть бути продовжені за особливою згодою з клієнтом
- Час реагування на рекламацію Замовника зазвичай не перевищує 48 годин
Після закінчення терміну гарантії ЛОНДРІ ТРЕЙД продовжує підтримувати своїх клієнтів, як інформаційно, так і технічно.
Поряд із гарантійним обслуговуванням ми також надаємо послуги із сервісного обслуговування. Проведення сервісного обслуговування дозволяє експлуатувати обладнання без ремонту тривалий час. Сервісне обслуговування є однією з умов гарантії протягом гарантійного терміну. Після закінчення гарантії сервісне обслуговування може бути продовжено та залежить лише бажання клієнта.
Інформаційна та технічна підтримка дуже важлива, оскільки в процесі експлуатації можуть виникати позаштатні ситуації, які потребують певних знань та практичних навичок. Також дуже важливо наявність витратних матеріалів або запасних частин на складі, інакше постачання може тривати кілька тижнів. Працюючи з нами, ви завжди можете розраховувати на кваліфіковану підтримку незалежно від терміну гарантії.
Пам’ятайте, що підбираючи промислове обладнання для пральні та хімчистки, слід звертати увагу не тільки на надійність самого обладнання та престиж виробника, а й на компетентність постачальника, його професіоналізм. Підтримка клієнта має здійснюватися як на етапі продажу, а й після встановлення устаткування.